niedziela, 29 stycznia 2017

1 tydzień metamorfozy

Hejoooo,

Tak jak postanowiłam sobie przesyłam króciótki plan na tydzień.
Mam nadzieję, że ktoś skorzysta z moich postanowień, być może zainspiruje kogoś moimi technikami, a z racji tego, że każda moja odpowiedź brzmi ,,nie mam czasu" staram się przyrządzać posiłki szybko i łatwo a przy tym tanio i chyba smacznie skoro mój sześcioletni syn niejadek wcina. Przede wszystkim i co mi się bardzo podoba zachwala moje sałatki :D Dobra koniec tego biadolenia, czas na  tygodniowy plan, jasdłospis i to co sprawia, że chcemy zmienić się na lepsze - wymiary, waga i zdjęcia.


Gotowi?
To do dzieła :D


Jako osoba początkująca wcale nie znaczy, że nic nie wiem o zdrowym odżywianiu i byciu fit. Od dwóch lat kupuję gazety typu Shape, Dbam o zdrowie itp.


 Myślicie, że tylko kupowałam haha nie, nie skrupulatnie czytałam i przyswajałam teorię na temat 5 posiłków, zbilansowanej diety itp itd.
Swój dzień i tak zawsze kończę 4 posiłkami, nie ma szans na wciskanie piątego bo wcześnie chodzę spać. Oczywiście specem nie jestem od zdrowego stylu życia, tym bardziej, że widzę jak wyglądam eh. Mam 165 cm wzrostu i 82 kg. Noooo też byłam w szoku. 

Poniżej wymiary w celu samokontroli i motywacji, ale również sprawdzenia, ktróre ćwiczenia lepiej wpływają na mnie :D Warto takie coś zrobić dla siebie, nie pożałujecie. Ja zrobiłam sobie też zdjęcia, ale je udostępnie tylko i wyłącznie dla porównania jak osiągne jakieś efekty.


29-01-2017
Waga początkowa:
82 kg
Obwód biustu:
104 cm
Obwód klatki piersiowej(tuż pod biustem):
90 cm
Obwód talii:
86 cm
Obwód brzucha (linia pępka):
100 cm
Obwód bioder:
112 cm
Obwód uda (największy):
68 cm
Obwód tuż nad kolanem:
48 cm
Obwód podudzia (w największym miejscu):
41 cm


Teraz czas na doskonalenie swojego ciała i wiedzy :)

Co myślicie o takim jadłospisie na tydzień?

PRZYKŁADOWY JADŁOSPIS

Poniedziałek i wtorek
 (przeważnie na dwa dni jadłospisy są takie same, ponieważ ułatwia mi to
opróżnianie lodówki, nie psuje mi się jedzenie i nie zabiera mi miejsca) :D
Śniadanie: Kanapki z ciemnego pieczywa


z wędliną drobiową i warzywami
II śniadanie: Jogurt naturalny z odrobiną truskawek
(ja kupuję paczkę mrożonych i rozdzielam sobie)
Obiad: Pół nogi z kurczaka bez skórki + kasza jęczmiennawymieszana z warzywami (czemu pół? Ja obiad robię w parowarzeod razu na dwa dni, nie chce mi się codziennie stać przy garach)
Kolacja: Sałatka warzywna z tego co mam w lodówce
i to co lubię np. mix sałat, kurczak wędzony, ogórek zielony,
fasola czerwona, ocet winny, oliwa z oliwek i przyprawy.


Środa i czwartek
Śniadanie: Szklanka mleka, 3 łyżki owsianki, pół łyżeczki miodu, garść truskawek
II Śniadanie: 2chlebki chrupkie z serkiem wiejskim

Obiad: Dietetyczne spaghetti z ciemnym makaronem
Kolacja: Jajko na miękko, kromka chlebka ciemnego, warzywa (te które mamy w domu: pomidor, ogórek, papryka itp)

Piątek i sobota
Śniadanie: Bułeczka graham z wędliną i warzywami
II Śniadanie: Owoc jakiś banan albo jabłuszko
Obiad: Gulasz drobiowy z kaszą gryczaną i surówką
Kolacja: Parówka drobiowa + kromka chleba + szklanka soku pomidorowego

Niedziela
Śniadanie: Jajecznica ze szczypiorkiem z jednego jajka na 1 łyżeczce masła, kromka chleba i pomidorek albo ogórek
II Śniadanie: 1 omlet z prażonym jabłuszkiem
Obiad: Wrap z piersią kurczaka, warzywami i jogurtem z czosnkiem
Kolacja: 3 chlebki Wasa z pastą rybną (moja ulubiona z makreli pychaaaaaaa)


Oprócz tego woda min. 1,5 litra u mnie zawsze z tym ciężko, herbatki zielone i czerwone, kawa z mlekiem max 2% i bez cukru. Nie słodzę więc o tyle dobrze hehe.

Co do ćwiczeń moi mili, to na początek proponuję 3-4 razy w tygodniu max 45 min. Jak za szybko zmęczymy organizm to odechce nam się wszystkiego, a to nie jest naszym celem :)
W Internecie ćwiczeń do wyboru do koloru: Ewa Chodakowska, Mel B, Jillian Michaels, Ania Lewandowska, Brzezińscy i wielu innych. Ja zrobię sobie wyzwanie i pierwszy tydzień spędzę na naszą Ewę, która podbiła serca wielu dziewczyn.

Zatem do dzieła!!!
Trzymajcie kciuki i ja będę :)
Gorąco całuje :*

Grażka


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz