niedziela, 29 stycznia 2017

Jak zgubić dwa rozmiary?

Witam Was wszystkich :)

Chciałabym rozpocząć swoją przygodę ze zdrowym stylem życia.

Tak, tak!!! Dobrze czytacie:P

Codzienne obowiązki jednak nie ułatwią mi tego, sami pewnie wiecie jak to jest praca, dom, dziecko.... Choć przyznam szczerze, że w pracy mam więcej czasu dla siebie niż w domu, ciężko mi pogodzić wszystko i znaleźć chwilę czasu dla siebie.
Mam jednak nadzieję, że znajdę tutaj niejedną duszyczkę, która potrzebuje również dużego wsparcia tak jak ja.

Skąd pomysł na blog...hmm dużo myślałam nad tym, jak zrealizować swoje marzenie o szczupłej sylwetce, zdrowym trybie życia i czerpania z tego energii. Osobiście uważam, że nie jest to takie łatwe, co innego w przypadku osób, które pokochały ruch i wszelką aktywność fizyczną, Mam nadzieję, że jak ja spróbuję to i mnie uda się zakochać w tak aktywnym trybie życie. Celem blogu jest samoistna motywacja i kontrola nad własnym życiem, ale mam nadzieję, że znajdą się osoby, które również  będą chciały podjąć wyzwanie jakim jest zdrowszy tryb życia. Ja swoje pierwsze postanowienie (choć ostatnio słyszałam, że warto mówić czy też pisać cele, ponieważ lepiej wpływają na psychikę) rozpoczęłam już ostatni dzień starego roku.

Rzuciłam palenie!!!

Tak moi mili, dzisiaj mija 30 dzień, w którym nie miałam papierosa w ustach i jestem mega zadowolona z tego. O  tym jak rzuciłam palenie, jakie były przyczyny i objawy porzucenia tego nałogu napiszę następnym razem :) Może ktoś skorzysta z rad. 

Zadbałam o wnętrze organizmu, czas na zadbanie ciała z zewnątrz. Chciałabym zamieszczać tutaj tygodniowy plan treningów, przykładowe menu (własne, które sama będę sobie przygotowywała), wymiary, bo myślę, że każdy z nas na to zwraca szczególną uwagę...ach ta motywacja. Mam nadzieję, że wzajemnie będziemy rozwiązywać swoje problemy dotyczące treningów,  posiłków czy też codziennych sytuacji, które utrudniają nam  osiągnięcia celu jakim jest dwa rozmiary mniej :>

Kurcze, ale się rozpisałam, jak na pierwszy raz to i tak chyba dużo haha.

Pozdrawiam wszystkich Grażka




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz