sobota, 4 lutego 2017

II tydzień metamorfozy

Pierwszy tydzień za mną!
Jak wrażenia? Hmm...nie myślałam, że tak będzie ciężko.
Na pierwszy ogień poszła Ewka i jej program Skalpel. Przyznam, żę niespodziewałam się takiej udręki przy tak powolnym wysiłku. Mięśnie pupy po pierwszym dniu tak bolały, żę siedzieć nie mogłam haha. Pot się leje już w połowie tych 45 minut.

Jakie są zalety i wady tego  treningu według mnie?

Zaletą jest na pewno to, że ten trening naprawdę nadaje się dla początkujących, Ewka fajnie zwraca uwagę na ciągłe napinanie brzucha i równomierny oddech. Dodatkowo trening wpływa na mięśnie, o których zapomniałam, że istnieją.

Wadą jak dla mnie jest zbyt powolny trening, strasznie mi się ciągnie, ratowałam się muzyką do biegania :P

Teraz o efektach, które mnie zaskoczyły pozytywnie:D
Nie spodziewałam się spektakularnych efektów - nie oszukujmy się to tylko tydzień, w których tak naprawdę ćwiczyłam tylko 4 razy, za to bardzo starannie i trzymałam się ustalonego menu.

Efekty są nie wiem czy to zasługa ćwiczeń czy też wody, której wcześniej nie piłam, w a tym tygodniu wypiłam aż zgrzewkę 1,5 litrowej,

Poniżej wszystkie wymiary:


Metamorfoza
29-01-2017
05-02-2017
Waga początkowa:
82 kg
81,1 kg
Obwód biustu:
104 cm
103 cm
Obwód klatki piersiowej(tuż pod biustem):
90 cm
89 cm
Obwód talii:
86 cm
86 cm
Obwód brzucha (linia pępka):
100 cm
99 cm
Obwód bioder:
112 cm
111 cm
Obwód uda (największy):
68 cm
67,5 cm
Obwód tuż nad kolanem:
48  cm
48 cm
Obwód podudzia (w największym miejscu):
41   cm
41 cm


Plan na kolejny tydzień:

Przykładowy jadłospis:


Poniedziałek i wtorek:
Śniadanie: Tosty z ciemnego pieczywa z masłem, szynką, pomidorem i porą
II śniadanie: Serek wiejski wymieszany z szynką i twardym jakiem
Obiad: Ziemniaki z maślanką i sadzonym jajkiem
Kolacja: Jajko na miękko, bułka i szklanka soku wielowarywnego lub pomidorowego

Środa i czwartek:  
Śniadanie: Dwie kanapki z ciemnego pieczywa z wędliną i warzywami
II śniadanie: Kefir i dwa chlebki chrupkie
Obiad: Wrapy warzywne z piersią kurczaka i sosem jogurtowo-czosnkowym
Kolacja: Sałatka grecka

Piątek i Sobota:
Śniadanie: Płatki owsiane na mleku z dodatiem pokrojonego banana
II śniadanie: Serek wiejski i szklanka soku pomidorowego
Obiad: Zupa ogórkowa z kaszą jęczmienną
Kolacja: Kanapka z chudą wędliną i warzywami

Niedziela:
Śniadanie: 2 parówki z ciemnym pieczywem, warzywa i szklanka soku pomidorowego
II śniadanie: 2 jabłka
Obiad: Z parowaru filet z dorsza z buraczkami i fasolką szparagową i brązowym ryżem
Kolacja: Bułeczka graham z jajkiem i warzywami

Trening: nadal e3-4 razy w tygodniu po 45 minut, nadal z Ewką tym razem jednak 1 raz Skalpel, a reszta Skalpel II z krzesłem. Przy tym drugim należy pamiętać o samodzielnym rozciąganiu. Do tego wyzwanie Tiffany-boczki, dostępne w zakładce - WYZWANIA - LUTY.

Do dzieła kobitki  :)
Pozdrawiam
Grażka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz