niedziela, 12 lutego 2017

III tydzień metamorfozy

Drygi tydzień za mną!
Jak wrażenia? Dużo lepsze niż za pierwszym razem. W pierwszym tygodniu był Skalpel I, który był dla mnie monotonny, ale nie poddałam się i walczyłam dalej z Ewką, a do tego dołączyłam wyzwanie miesięczne z Tiffany, które znajdziecie tutaj -> klik.
Mój tydzień wyglądał następująco:

Poniedziałek: Sklapel II z krzesłem + boczki Tiffany Rothe
Wtorek: Przygotowywanie posiłków na środę i czwartek.
Środa: Skalpel I + boczki Tiffany Rothe
Czwartek: Przygotowywanie posiłków na piątek i sobotę.
Piątek: Skalpel II z krzesłem + boczki Tiffany Rothe

Pot już po pierwszej serii trzech ćwiczeń się lał :P Bardzo fajnie przy zleciało przy tych ćwiczeniach, być może to zasługa szybszego tempa i ciągłego zmieniania pozycji góra, dół. Kolejny tydzień pozostawiam sobie taki sam, świetnie się z nim ćwiczy, czuję się rewelacyjnie, mam nadzieję, że przyniesie spektakularne efekty.

A co do efektów, chyba każda z Was czeka na informację z niecierpliwością :)

Efekty są są są jupiii, to mnie bardzo motywuje, należę raczej do osób, u których muszą być efekty, bo inaczej się demotywuje eh ale tym teraz nie będę się martwić wagą, bo dostałam @ ważne, że cm idą w dół 😉


Poniżej wszystkie wymiary:


Metamorfoza
29-01-2017
05-02-2017
Waga początkowa:
82 kg
80.09 kg
Obwód biustu:
104 cm
102 cm
Obwód klatki piersiowej(tuż pod biustem):
90 cm
90 cm
Obwód talii:
86 cm
85 cm
Obwód brzucha (linia pępka):
100 cm
99 cm
Obwód bioder:
112 cm
110 cm
Obwód uda (największy):
68 cm
67 cm
Obwód tuż nad kolanem:
48  cm
48 cm
Obwód podudzia (w największym miejscu):
41   cm
41 cm


Plan na kolejny tydzień:

Przykładowy jadłospis:


Poniedziałek i wtorek:
Śniadanie: Kanapki z wędliną i pomidorem
II śniadanie: Mała maślanka z owocem
Obiad: Gulasz drobiowo warzywny z kaszą jęczmienną i fasolką szparagową
Kolacja: Jajko na miękko i szklanka gotowanych warzyw (u mnie z parowaru)

Środa i czwartek:
Śniadanie: Jajecznica z czosnkiem i pomidorem, kromka ciemnego pieczywa
II śniadanie: Serek wiejski z ulubionymi warzywami
Obiad: Zupa ogórkowa z kaszą jęczmienną
Kolacja: Sałatka z kurczakiem wędzonym

Piątek i sobota:
Śniadanie: Owsianka na max. 2% mleku z owocami i cynamonem
II śniadanie: Kurczak w czosnkowej marynacie
Obiad: Dorsz w warzywach, surówka z kapusty kiszonej
Kolacja: Kanapka z dżemem, szklanka melka

Niedziela:
Śniadanie: Kanapki z wędliną i serkiem fromage
II Śniadanie: Kefir z owocem
Obiad: Filet z indyka i pieczone ziemniaczki
Kolacja: Naleśniki z twarożkiem

Trening:
3 razy w tygodniu Sklapel II z krzesłem, 1 raz Skalpel I i do każdego treningu wyzwanie Tiffany-boczki, dostępne w zakładce - WYZWANIA - LUTY.

Zawalcz o swoje wymarzone ciało razem ze mną :)
Pomóż innym konitkom, zalajkuj, udostępnij na facebooku.
Do wakacji już mało czasu zostało :)

Pozdrawiam
Grażka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz